Arhiva contine volumele publicate incepand cu anul 2012.

Număr 1 (Volum )
1 Articole

Citeşte online Cumpără

Cumpără print Cumpără

Cuprins / Inhaltsverzeichnis / Contents1. Studii teoretice / Theoretische Studien / Theoretical Studies1.1. Textul dramatic şi dimensiunea scenicǎ Der dramatische Text und die szenische Bühnendimension / The Dramatic Text and the Scenic DimensionAnne Kathrin MarquardtEin deutscher Shakespeare in Frankreich: deutsche und französische Pressestimmen zu Thomas Ostermeiers Othello und Maß für Maß Inszenierungen Un Shakespeare german în Franţa: presa germanǎ şi francezǎ despre viziunea regizoralǎ a lui Thomas Ostermeier în Othello şi Mǎsurǎ pentru mǎsurǎ / A German Shakespeare in France: German and French Press Reviews about Thomas Ostermeier’s Stagings Productions Othello and Measure for MeasureMarion George Jean Anouilhs Theater im Lichte unserer Erfahrung Teatrul lui Jean Anouilhs în percepţia noastrǎ / Jean Anouilhs’ Theatre in Our PerceptionDragoş Carasevici Bertolt Brechts Die Heilige Johanna der Schlachthöfe in Giorgio Strehlers Vision: eine Lektion über das epische Theater Ioana d’Arc a abatoarelor de Bertolt Brecht în viziunea lui Giorgio Strehler: o lecţie despre teatrul epic / Bertolt Brechts’s Jean D’Arc of the Slaughterhouse in the Vision of Giorgio Strehler: a Lesson about the Epic TheatreEleonora Ringler-Pascu H. C. Artmanns poetisches Theater Teatrul poetic al lui H. C. Artmann / H. C. Artmann’s Poetic TheatreClaudia Dimiu Un nume nou în dramaturgia româneascǎ Ein neuer Name in der rumänischen Dramaturgie / A New Name in the Romanian DramaturgyDaniela Magiaru Despre cultura râsului bine drămuit Über eine gut durchdachte Lachkultur / About the Carefully Laughing Culture1.2. Interfernţe în receptarea artelorInterferenzen in der Rezeption der Künste / Interferences in the Reception of ArtsSilviu Vǎcǎrescu Dubla identificare în film ca politică de receptare psihanalitică - Omul cu aparatul de filmat de Dziga Vertov Doppelidentifikation im Film als psychoanalytische Rezeptionspolitik – Der Mann mit der Filmkamera von Dziga Vertov / The Double Identification in Film as a Way of Psychoanalyzing Reception - The Man with a Movie Camera by Dziga VertovAnda Cadariu Spre o dimensiune antropologic-culturală a teatrului Zu einer anthropologisch-kulturellen Dimension des Theaters / Towards a Cultural-Anthropological Dimension of Theatre1.3. Arta actoruluiSchauspielkunst / Performing ArtsMariana Şarba Arta actorului în teatrul muzicalSchauspielkunst im Musiktheater / Acting Performance in Music TheatreOtilia HuzumLimbaj corporal şi limbaj verbal în arta actorului Körpersprache und gesprochene Sprache in der darstellenden Kunst / Body Language and Verbal Language in the Art of Acting2. Critică de teatru / Theaterkritik / Theatre ReviewIrina Wolf Tschechow, hautnah erlebt Cehov de aproape / Close up Cehov3. Recenzii / Rezensionen / ReviewsDaniela Magiaru:Un repertoar al fragmentarului: George Banu, Trilogia îndepărtării: Odihna, noaptea, uitareaEin Repertoire des Fragments: George Banu, Trilogie der Entfremdung: das Ruhen, die Nacht, das Vergessen/ A Repertoire of the Fragment: George Banu, Trilogy of the Enstrangement: Resting, Night, ForgettingDaniela Magiaru:Travelling circular. Luc Bondy: Sărbătoarea clipei. Dialoguri cu George Banu Travelling Circular. Luc Bondy: Das Fest des Augenblicks. Dialoge mit George Banu / Travelling Circular. Luc Bondy: The Feast of the Moment. Dialogues with George BanuEleonora Ringler-Pascu: Neueste dokumentierte Geschichte des Deutschen Staatstheaters Temeswar. Horst Fassel: Das Deutsche Staatstheater Temeswar (1953-2003). Vom überregionalen Identitätsträger zum Experimentellen Theater. Cea mai recentǎ istorie documentatǎ a Teatrului German de Stat din Timişoara. Horst Fassel: Teatrul de Stat German din Timişoara (1953-2003). De la purtǎtorul identitǎţii supraregionale la teatru experimental / The Newest Documentary History of the German State Theatre from Timişoara. Horst Fassel: The German State Theatre from Timişoara (1953-2003). From the Supraregional Identity Bearer towards Experimental Theatre